نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
گزارش کامل دیدار محرمانه پاراتیچی با واندا نارا / ایکاردی به یوونتوس می رسد؟

گزارش کامل دیدار محرمانه پاراتیچی با واندا نارا / ایکاردی به یوونتوس می رسد؟

 

ماجرا از خبری عصرگاهی آغاز شد که La Gazzetta dello Sport روی خروجی وب‌سایت خود قرار داد؛ گزارشی که از دیدار فابیو پاراتیچی با واندا نارا در گراندهتلِ پنج ستاره جزیره ایبیزا در سواحل دریای مدیترانه و در منطقه کاتالان خبر می‌داد.

 

در حالیکه پس از انتشار اطلاعات اولیه این دیدار غیرمنتظره Sky Sport اخبار آن را نه تأیید و نه رد می‌کرد، گاتزِتا برگ برنده‌ای دیگر رو کرد و از پرواز مدیر ورزشی یووه با جت شخصی‌اش به ایبیزا برای شنیدن شرایط و خواسته‌های مدیربرنامه‌های مهاجم آرژانتینی اینترناتزیوناله خبرهای دیگری منتشر کرد. در سوی دیگر پست‌های روزهای اخیر نارا در حساب کاربری‌اش در اینستاگرام، حضور او و خانواده‌اش در این جزیره برای گذراندن تعطیلات را تأیید می‌کرد.

 

 

گاتزتا در ادامه یک گام به جلوتر رفت و از توافق 60 میلیون یورویی برای آوردن ایکاردی به تورین با دستمزد سالیانه 8 میلیون یورو خبر داد.

 

به گفته گاتزتا؛

 

نارا در این دیدار با اشاره به موضع رسمی آنتونیو کونته بر عدم نیاز به موکلش در برنامه‌های این مربی ایتالیایی، مبلغ اعلام شده را به دلیل نیاز نراتزوری برای خرید جانشین ایکاردی عنوان کرد؛ عددی که ممکن است برای خرید روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی منچستریونایتد صرف شود. نارا در ادامه با ابراز تأسف از در نظر گرفتن قیمت پایین اینتر برای اعطای رضایتِ خروج کاپیتان سابقش (در حالیکه این مبلغ سال گذشته تقریباً 2 برابر بود) ، این رفتار را توهین به موکلش دانسته و این را به عنوان یکی از دلایل چندگانه مصمم شدن او برای خروج از این باشگاه عنوان کرده است.

 

یکی دیگر از درخواست‌هایی که توسط نارا به پاراتیچی در این دیدار گفته شده علاقه اینتر به پائولو دیبالا است؛ اشتیاقی که می‌توانید کلیدی برای معاوضه این دو بازیکن نیز به حساب بیاید؛ چراکه به عقیده مسئولان نراتزوری هر دوی این بازیکنان آرژانتینی سال گذشته در چنین روزهایی جزو گرانقیمت‌ترین بازیکنان باشگاه‌هایشان محسوب می‌شدند اما افت محسوس آنها باعث شده است که قیمت‌شان کاهشی چشمگیر در مارکت تابستانی پیدا کند و اکنون بهترین زمان برای معاوضه آنها و تغییر فضای باشگاهی‌شان است؛ اتفاقی که می‌تواند باعث شکوفایی دوباره آنها در اینتر و یووه شود.

 

 

اما حضور واندا نارا در ساعات عصرگاهی روز سه‌شنبه در دفتر شبکه تلویزیونی Sport Mediadet در میلان و ثبت قراردادی جدید برای حضور در یکی از برنامه‌های فوتبالی و معروف این شبکه به نام Tiki Taka به عنوان کارشناس، باعث شد تا رسانه‌ها در واپسین ساعات شب گذشته از رسیدن به توافق اولیه میان نارا و پاراتیچی در دیدار نیمروزشان خبر بدهند.

 

به گفته آنها نارا برای تصمیم‌گیری در خصوص همکاری با مدیاست تا عصر روز چهارشنبه از آنها زمان خواسته بود و به نظر می‌رسد نتیجه دیدار 6 ساعت قبل‌تر آن با مدیر ورزشی یووه تأثیری مستقیم در جمع‌بندی برای ادامه این همکاری داشته است. چه‌آنکه او بارها نیز اعلام کرده بود در صورت خروج ایکاردی از اینتر، موکلش در ایتالیا تنها حاضر است برای یوونتوس بازی کند.

 

 

چند ساعت پس از خبر جنجالی Gazzetta نوبت به همراهی سایر رسانه‌های ایتالیایی رسید؛ Il Corriere di Torino و Rai Sport نیز در مدت کوتاهی به روزنامه معروف میلانی پیوستند تا شایعه این دیدار و رسیدن به توافقات اولیه بیش از پیش ایکاردی و یووه را به یکدیگر نزدیک کند.

 

رای اسپورت و کوریه‌ره دی تورینو نیز در گزارش‌هایشان ضمن اشاره به اتفاقات روز چهار‌شنبه، مخاطبانشان را به سالهای حضور مائوریتسیو ساری در ناپولی ارجاع دادند و با به تصویر کشیدن بریده‌هایی از جراید در آن روزها اثبات کردند که ساری در آن مقطع به شدت خواهان حضور مائورو ایکاردی در ناپل بوده؛ اتفاقی که با مخالفت صریح اینتر و قیمت‌گذاری نجومی آنها مواجه شده است.

 

کوریه‌ره دی تورینو حتی در ادامه مدعی شد که به غیر از یوونتوس، ناپولی و دی‌لورنتیس نیز با وجود غیاب ساری در تیم‌شان هنوز بدشان نمی‌آید ایکاردی را به ترکیب تیم‌شان اضافه کنند؛ هرچند با قیمتی مقرون به صرفه!

 

اما تحلیل جانلوکا دی‌مارتزیو خبرنگار معروف اسکای از دیدار پاراتیچی و نارا، از نتیجه متفاوت‌تری حکایت می‌کند.

 

پاراتیچی پس از شنیدن حرف‌های نارا ضمن تأیید علاقه‌مندی یووه به ایکاردی، ورود رسمی به پروژه انتقال او در هفته‌های آتی را دشوار دانسته و تصریح کرده است تمام تمرکز یوونتوس در دو هفته آتی بر روی پروژه‌های مهم و کلیدی است که از پیش برای خود تعیین کرده است و اگر ایکاردی نیز برای پیوستن به یووه مصمم است چاره‌ای جز پیوستن به اردوی تمرینی اینتر و اندکی صبوری ندارد.

 

با این همه، دی‌مارتزیو در پایان خاطرنشان کرده؛ مدیر ورزشی یوونتوس در نهایت هیچ‌ قولی مبتنی بر انجام این انتقال در ماه‌های ژوئیه و آگوست نیز به واندا نارا نداده است.

 

 

همه اینها در حالی است که یوونتوس پیش از هرگونه اقدام برای جذب ایکاردی باید مسیر خروج ماریو مانژوکیچ و گونزالو هیگواین از این تیم را نیز هموار کند تا ضمن باز شدن جا برای حضور مهاجم آرژانتینی اینتر، از لحاظ اقتصادی نیز معادلات مدنظرش را در حال تعادل نگه دارد.

 

مائورو ایکاردی مهاجم 26 ساله اینترناتزیوناله در سال 2013 و در بیست سالگی از سمپدوریا به این تیم پیوست و در طول مدت شش فصل همراهی با نراتزوری ضمن بستن بازوبند کاپیتانی و پوشیدن لباس شماره 9 در این تیم، 219 بازی در رقابت‌های مختلف برای این باشگاه انجام داد و 124 گل نیز به ثمر رساند؛ هرچند هرگز با اینتر موفق به کسب هیچ جامی نشد. افزایش حاشیه‌ها و درگیری‌های اینتر و هوادارانش با او در فصل گذشته، ایکاردی را در مسیر افول و قرار گرفتن در مسیر خروج از این باشگاه قرار داده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: